کفش دست دوم خارجی مرل

در این روزهای پر التهاب بازار داخلی که بعد از افزایش بی سابقه قیمت ارز و به دنبال آن افزایش قیمت تمامی اجناس وارداتی و داخلی بود . 

که در این وسط اکثر اجناس وارداتی حداقل سه چهار برابر شده اند. محصولات ورزشی و منجمله کفش خارجی خوب نیز از این افزایش قیمت بی نصیب نماند. 

در این بازار برای داشتن یه کفش مناسب برای کوهنوردی و یا طبیعت گردی و پیاده روی و دو و سایر کارهای ورزشی حتما باید کفش خوب خارجی بخرید . ابلته کفش داخلی خوب هم خیلی کم هستند و از لحاظ استاندارد بودن و طبی بودن خیلی کم تولید خوب دارن و اکثرا متوسط و متوسط به پایین هستند .

ولی کفش های خارجی مطرحی در این بین است که قیمت متوسط آنها از صد دلار شروع میشه و برو به بالا.

صد دلار به پول ما میشه حداقل یک میلیون سیصد هزار تومان ، که از خیلی ها توان پرداختش را ندارن ولی از اون طرف هم برای کوهنوردی و طبیعت گردی داشتن یه کفش خوب الزامی است 

ما برای حل این مشکل کفش های خارجی دست دوم اورجینال کم کارکرد را به شما پیشنهاد میدیدم ، اکثر کفش های فروشگاه خیلی خاص وارداتی و خارجی بوده و اکثرا اورجینال میباشد و کارکرد کمی دارند  و مهمترین نقطه قیمت های خیلی پایین نسبت به کفش نو که گاهی حتی تا یگک چهارم و یک پنج قیمت اصلی کفش نو هم میرسد . 

بنابرین شما برای تهیه کفش  دست دوم خارجی کافی ست محصول مورد نظر را از سایت انتخاب کرده و سفارش دهید. و بعد از پزداخت آنلاین هزینه به ادرس پستی شما ارسال میشود.

توجه داشته باشید که اکثر کفش های دست دوم خارجی تک سایز بوده و باید در انتخاب دقت کنید.

 

برای خرید کلیک کنید

  • امیر
  • فروردین 14, 1398
  • 5089 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه